TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Saturday, December 17, 2011

ISU YANG NUAR TAK PERNAH JAWAB

Kesian juga kat bebudak sekarang, cuma dapat tengok gambar aje. Nak pegang dah tak dapat. Tapi bagus juga, maklumlah kalau ada lagi, bayangkan le kalau sekeping aje yang hilang, mau berpinar biji mata.



Dulu heboh orang kata sebab Nuar duit ni ditamatkan penggunaannya. Malah YB Gobala pun pernah cakap dulu (sini). Tapi tak de responpun dari Nuar. Mungkin dah dekat PRU ni Nuar boleh jawab. Maklumlah masa ditamatkan penggunaannya dulu ialah selepas dia juga ditamatkan dari menjawat jawatan Menteri Kewangan. 

Dengar kabo aje, betul tak betul tak tau le, masa dia jadi Menteri Kewangan dulu duit ni banyak tapi tak tau kat mana duduknya, kat dalam bank dalam negara tak ada, kat bank luar negarapun kabonya tak ade, mungkin dalam tempayan kot! Itu sebabnya Tun M tamatkan penggunaannya agar duit tu menjelma kembali untuk ditukarkan dengan nilai yang lebih kecil.


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI