TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Sunday, December 4, 2011

KARPAL PUN TERASA METALICK BLACK

Bila aku tengok betul-betul gambar Karpal ni, teringat aku akan Singh yang jadi jaga semasa aku kerja kilang kat Prai dulu. Bezanya cuma misai Singh jaga tu melentik ke atas, jadi rupa dia lagi garang dari Karpal. 


Kes hitam metalik Nga Kor Ming rupanya memakan hati Karpal juga. Bengang habis Karpal dengan Nga. Selaku Pengerusi DAP Kebangsaan, Karpal hari ni bagi warning kat Nga. Tapi setakat warning aje, tak lebih dari tu. Kalau warning, semua orang boleh bagi warning. Nampak sangat sebagaimana misainya, Karpal tak le segagah dan segarang yang disangka.

Atau setakat itu saja beraninya Karpal terhadap puak-puak Cina dalam DAP tu. Takut kalau cakap lebih-lebih nanti dia sendiri pun boleh terkucil.

Nga yang kononnya dah mintak maaf, kini mengaku pulak semua Malaysian ni adik beradik dia termasuk le DS Zambry. Lebih pulak si Nga ni, macam le orang kat Malaysia ni keluar dari satu kilang, boleh semua adik beradik. Banyak cantik!!! Tak tau le kalau dia memang ramai adik beradik yang dia tak kenal kat luar tu sampai terpaksa mengaku semua adik beradik dia.


Sumber

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI