TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Friday, December 16, 2011

KHALID SAMAD SERANG SHAHRIR SAMAD DI JB

Mungkin dah tak ada sambutan lagi dengan ceramahnya di Selangor, Khalid Greja cuba pulak nasib kat Johor Bahru. Dia masuk kawasan abang dia sendiri. Mungkin dia ni jenis yang tak suka tengok abang yang aman, maka dia masuk cuba nak kucar-kacirkan keadaan.

PAS Johor Bahru siap jelaskan bahawa Si Khalid ni adik kepada Shahrir Samad. Tapi... berani ke si Khalid ni tibai Shahrir kat Johor Bahru? 

Rekod Shahrir kat Johor Bahru tak macam rekod dia kat Selangor. Shahrir pernah bertanding bebas dan menang di Johor Bahru. Apa si Khalid pun nak cuba-cuba tanding bebas di Selangor nanti.... rasanya bukan ke parit, tapi ke lubang taik perginya!!!



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI