TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Wednesday, December 21, 2011

MUNGKINKAH BAPAK DIA YANG SURUH?

Kenapa pulak le persatuan mahasiswa ni berjuang untuk Pengarah Felda? Dah habis ke isu-isu yang melibatkan pelajar? Setahu aku Mamat ni pun bukannya anak Felda. Apa ada kena mengena persatuan mahasiswa dengan peneroka Felda?

Ni statement, persatuan mahasiswa yang suruh keluarkan atau bapak dia yang dah tak laku suaranya tu yang mintak dia keluarkan?

5 comments:

HHalem said...

Itu la sbb kenapa pelajar tidak dibenarkan berpolitik..

Mula-mula arakan aman..
lepas tu turun bendera..
lepas tu kacau felda pulak..
habis Universiti masuk PKR.

Anonymous said...

Tak yah nak dilayan budak2 yang tak habis belajar lagi nie kelulusan pun lum ada nak mempersoalakan tang tu semua..

Dewan Parlimen ada nape tak suruh wakil2 mereka kat dalam yang jadi musang dan penghasut tu bersuara.kan lebih berfaedah dari anak2 yang dungu nie.

TENGGARA is SOUTHEAST said...

Pelik juga, bapak dia kat Parlimen kot senyap aje? Mungkin kat Baling tak da Felda kot.

Anonymous said...

study dulu la bongok....buat poning mak bapak antar gi belajar...!bapak lu pun makan duit dari rakyat...

Lu ingat lu bagus sgt ke nak suruh PM bagi penjelasan....lu sapa??....baru student nak berlagak lebih.....khakkk..tui...

Anonymous said...

terlebih pandai bbdk siswa skrg ni..sume benda nk dipersoal,nk dibangkang..tp kompem ade pihak yg doktrin diorg supaya buat semua tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI