TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Monday, December 26, 2011

PAS HAIRAN? ...AKU LAGI HAIRAN


Kalau PAS merasa hairan terhadap UMNO, aku lagi hairan tengok tingkah laku PAS. 

Hairan PAS setakat hairan melihat MCA menganjurkan seminar hudud. Apa nak hairankan, pasal dia orang tak faham, tu sebab dia orang anjurkan seminar, cuba nak faham. Orang UMNO tak anjurkan seminar sebab mereka faham apa itu hudud, tapi bukan hudud PAS.




Yang lebih menghairankan lagi ialah kenapa PAS yang berdegar-degar nak buat hudud, walaupun dah lebih 20 tahun diluluskan oleh DUN Kelantan, tapi masih tak jalan-jalan lagi. Hairan betul! Nak tunggu apa lagi? Dan lebih hairan lagi ialah hudud PAS cuma hidup masa dah dekat dengan pilihanraya aje. Lepas pilihanraya, hudud PAS masuk dalam peti besi. Kuncinya Pok Nik pegang. Hairan....hairan.

4 comments:

Anonymous said...

Kalau Poknik mampuih... mana nak cari kunci tu..

Anonymous said...

cari kat rumah karpal sign

Anonymous said...

mcm mne nk laksana hudud klu dh sekutu sdri dlm pr pn bantah..seolah2 pas takde pendirian sdri

Anonymous said...

PORKNIK ULARMAK FREEMASON. MUKA BUROK PERANGAI LAGI BUROK TENGOKLAH SENDIRI. ADA KA ULAMA SERUPO ARTIS LA NI.. HAK... TUII

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI