TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Thursday, December 29, 2011

PENYAMAR PALING HEBAT DUNIA

Biasanya selepas bangun pagi dan mandi, mata anda akan segar. pada ketika ini mudah untuk anda melihat penyamaran dalam gambar-gambar di bawah ini.

Cuba anda kenali binatang-binatang yang menyamar ini dan mana yang anda kenal, sila namakan diruangan komen. Uji berapa handalkah mata anda.








16 comments:

Anonymous said...

binatang paling aku kenal tu yg paling bawah sekali.

pemangsa yg paling hebat menyamar. mangsanya manusia bodoh tongong bebal dsbnya.

ajai62 said...

Assalam Bro

Macam2 ada... tapi paling glamor tu sesumpah pakai baju kuning... Menyusahkan rakyat aje...

Anonymous said...

aku yg atas2 tur mmg aku kenal tapi yg bawah skali agak musykil...makhluk ni ade banyak nama tak tau mana satu yg sesuai...antaranya gay tua...peliwat tegar...BABI...Bapak Segala Penipu...dan banyak lagi...

Anonymous said...

yang atas semua aku tengok naik pinau mata aku tapi yang bawah sekali tu bukan jenis cameleon ker orang yahudi la bagi tau ... wakakak

Anonymous said...

mmg hebat penyamaran anwar..moga rakyat x mudah ditipu

usin said...

7 gambar teratas nampak bijak dari segi penyamaran. nk terkehel gak bijik mata utk kenal pasti apa jenis binatang tersebut. tp yg bawah sekali tu bodoh betul la. budak kecikpun tau apa binatang tu!!!!

Anonymous said...

ooo ...binatang sesumpah paling bawah baju kuning tu tyang paling laknat , licik sungguh dia mengelat siang malam , bila agaknya sesumpah sial tu nak mampos??

XPressMinda said...

he..he.. sempoi je, tapi ada maksud disebaliknya.

Anonymous said...

Nyesal tak telaah blog tuan. Banyak artikal yang menarik. Selalu tumpang lalu je...

Ish! Makluk baju kuning tu laa yang paling pandai menyamar dan samarannya telah lama mengelirukan ramai umat Melayu.


-jln.ledang ke kg.gelam-

Anonymous said...

aku kenal natang yg bawah sekali tu.aanak bini dia pun aku kenal. nak kata bewak bukan,dhab pun bukan. nate gapo gak?

Anonymous said...

serius aku ingat anjing laa yg paling bawah tu ... puiikkk !! memang dia bodoh makan sampah !!

Anonymous said...

dalam banyak2 penyamar tu sumer tak cukup hebat, tak leh lawan yang paling bawah tu,

spesis : Mangkuk Hayun
habitat asal : Sg. Buluh
hobi : sondol-sondolan, knek-knekan
kgemarn : lelaki pompuan (x kisah)
paling terer : menipu
paling campin : membohong
paling arif : men'spin'
paling ligat : lari keluar negara

pengiktirafan antarabangsa:
The Economist, Banyan - THE MALAYSIAN'S CHAMELEON!

buat malu Malaysia jer...

hati2 kalau dekat dengan dia, auranya ganaz, mulut busuk longkang,

Anonymous said...

macam penah tengok yang last tu tapi mase tu makhluk ni berdiri dan ade belalai kat celah kangkang die. tak tau la kene samak ke tak kalau tesentuh makhluk ni

Anonymous said...

Gambar tu ada kurang sikit bro.. kena letak dalam "kunyit" (Bukan kunyit yang buat masak tu tau) baru la nampak real penyamarannya

Anonymous said...

menatang yg bawah sekali tu bukan ke yg rupa macam pelakun porno cina doll tu..
apa2 pon penyamarannya x berkesan la bro..kecuali pada makluk banggang hijau putih je..

farid said...

hahah paling bawah tu paling kuat MENYAMAR

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI