TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Saturday, January 7, 2012

HADI AWANG TETAP NAK SALAM NUAR BERAHIM KAT MAHKAMAH


Hadi Awang dah tak kisah dengan ahli-ahli PAS lagi. Apa yang penting, dia mesti pergi perhimpunan 901. Hadi Awang tak boleh terima yang Nuar dah jumpa dan mungkin serah tugas pada Pok Nik di JKR 10 kelmarin.

Hadi Awang mesti nak tunjuk muka pada Nuar bahawa dalam apa keadaan pun dia tetap sokong Nuar, maka dia layak ganti tempat Nuar. Hadi Awang tau, Pok Nik gerenti tak larat nak datang. Hadi Awang nak tunjuk bahawa patutnya Nuar tak perlu jumpa Pok Nik. Nuar patut berharap pada Hadi Awang bukannya Pok Nik. Kalau boleh Hadi Awang nak sampai lebih awal dari Azmin, lebih awal dari Sam Ketot, lebih awal dari Saifudin Nasution! Kali ni kalau betul Nuar akan ke Sg Buloh, kalau boleh Hadi Awang nak salam, nak cium tangan Nuar untuk membuktikan bahawa dialah yang paling layak ganti dan mengambil alih tempat Nuar.

Kalau dulu Hadi Awang dengan muka sinis (gambar atas) menyambut salam Nuar, tetapi pada 901 nanti mungkin Nuar pulak yang tenganga terkejut, bila Hadi Awang menerpa menyalami dan cium tangan Nuar. Juak-juak PAS.... lu orang jangan terperanjat nanti!!! ....kerana Nuar, Hadi Awang biarkan anak buahnya bertempiaran membuat keputusan sendiri.

2 comments:

Anonymous said...

Bila biawaak besar hadir maka biawak kecil tentu hadir.
Kalau tidak biawak kecil tak dapat habuan.
Begitulah haramjadahnya biawak besar Pas.
Bila madrasah nak di robojkan ada biawak besar bersuara atau mengajak biawak2 kecil membantah.
Dasar Biawak besar haramjadah.
uLAMAK bIAWAK KEPARAT , HARAMJADAH,pTUIHHHHHHH..
lAKNAT KAU bIAWAK BESAR.
gIAL KUASA HARAM JADAH.

Anonymous said...

sertai himpun pertahan akidah haram kerana ada unsur umno. sertai demo pertahan anwar halal kerana dalam hudud pas liwat isteri halal, dan ulamarmak pas mat sabu penzina pun depa akan pertahankan habis-habisan dan mati untuk itu adalah sahit baba.

ARTIKEL HANGAT BULAN INI