TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Thursday, January 5, 2012

MAT SABU KETAKUTAN, MINTAK TOLONG DENGAN POLIS

Mat Sabu memang muka tempek...eh bukan, muka tempe, langsung tak tau malu. Selepas dia puas mengutuk pasukan polis, bila dah ketakutan, kepada polis juga dia merayu mintak bantuan.

Rupanya Mat Sabu ni hidung aje besar. Perkasa baru acah sikit aje, dah nak terkencing. Peliknya tak pulak dia mintak tolong dengan Ambiga ke, dengan Majlis Peguam ke, dengan polis yang dia kutuk tu yang dia mintak tolong. Pergi le mintak tolong kat Ambiga gerakkan lagi jentera BERSIH yang kononnya ada 50,000 orang dulu untuk berdepan dengan Perkasa.




Patut ke pihak polis bantu dan jaga suku sakat Mat Sabu ni? Bila dah ramai, semuanya nanti bermulut busuk macam Mat Sabu juga, celupar tak tentu pasal dan akhirnya bergaduh. Untuk tidak menghampakan permintaan Mat Sabu, mungkin pihak polis boleh le bagi hentaman cotar dan belantan percuma kat mereka. Sebab Mat Sabu takut dengan Perkasa, biar le Perkasa pulak perhati dari jauh aje bagaimana pihak polis "halang" kumpulan Mat Sabu ni dari menghampiri mereka. Mungkin Mat Sabu boleh tambah skru lagi kali ni!!!


3 comments:

Anonymous said...

mad jgn tipu n jadi munafik dulu kata aljuburi kini nak pertahankan ini kah sikap shiah

Anonymous said...

Iyeee laaaa.........

dulu si sabu ni lah yg anugerahkan gelaran maha tinggi pada si gay ni dengan gelaran AL JUBURI

tp pasal apa plak sekarang sisabu ni nak mempertahankan si Al JUBURU ni plak

pelik tu... ada ke sesiapa puak2 kaldai Pas boleh jawap???

Anonymous said...

demi survival politik pakatan rakyat..kwn yg salah pn akan dipertahankan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI