TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Friday, January 20, 2012

MUKA DAH LE MACAM JANTAN, PERANGAI.....

Aku tak peduli la macam mana korang marahkan Shahrizat. Lantak korang le nak perang macam manapun. Tapi kalau dah tak menghormati perintah mahkamah, itu namanya haramjadah. Kalau dah wakil rakyat tak tunjuk contoh menghormati sistem kehakiman negara, macam mana rakyat bawahan nak hormat undang-undang.


Sikap keras kepala, berkonfrontasi dengan sistem kehakiman negara tak harus dibiarkan terus berleluasa. Perlu ada satu tindakan tegas agar perintah-perintah mahkamah tidak dimomok-momokkan.

Dah le muka tak cantik, rupa dah macam jantan, tapi jaga le sikit kelakuan tu, kurang-kurang lembut juga mata memandang. Atau bila berbin atau berbintikan PKR, memang begitu le perangai!


7 comments:

Anonymous said...

aku konfius le dia ni jantan ke betina ni?

Anonymous said...

dia ni betina tapi jenis biji keras

Anonymous said...

Dah tiba masanya kerajaan persekutuan meminda mana2 undang-undang berkanun yang dendanya dibawah RM2000, dinaikkan ke denda yang lebih tinggi selaras dengan pendapatan masa kini.. Ini juga boleh mengawal tingkah laku dan perbuatan salah oleh mana2 ahli parlimen atau adun supaya tidak bertindak diluar undang-undang sehingga mengakibatkan kehilangan kerusi parlimen atau adun...

Anonymous said...

anon 350 hahahahaha!!!!

Anonymous said...

rasanya kalau dia pandai jaga penampilan diri lawa juga, itukan anugerah ALLAH SWT kepada kita manusia... tapi malangnya diri sendiri pun tak terjaga, maksudnya tak menghargai anugerah ALLAH SWT!

Anonymous said...

kan die pnh ckp mahkamah pandi kutti... so, korang igt die nk respek mahkamah ker?... ni sumer ajaran si nuar...

Anonymous said...

Anon 3:50 - Entah2 dia ada kote bengkok kecik tak? Siapa tau ....

Apa2 pun PKR dah sinonim dgn sifat kurang ajar, keras kepala, memberontak, mengganas dsbnya. Yg betina lagilah keras, apabila biji dah jadi keras kematu ...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI