TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Friday, January 6, 2012

NUAR DAH SERAH TUGAS PADA POK NIK



Petang semalam, Nuar dah pi jumpa dengan Pok Nik di Kota Baru. Mungkin agaknya Nuar pi serah tugas kat Pok Nik. Melopong Azmin Ali yang memang berdoa agar Nuar Berahim ke dalam agar dia dapat ganti tempat Nuar Berahim. Sure dua tiga hari ni gaduh besar Nuar dengan Azmin, tapi depa gaduh laki "bini" memang senyap, kita tak tau. 

Dah macam ni, jadi tak si Azmin nak kumpulkan 100,000 orang tu? Pasal tujuan Azmin ialah yang 100,000 orang itu ialah meraikan kepulangan Nuar ke Sg Buluh dan pada masa yang sama meraikan dia menggantikan tempat Nuar.


3 comments:

Anonymous said...

Jaga jaga satgi kena tutoh pungkok !

Anonymous said...

bg aku, x salah hasan ali ckp pendapat dia..lgpn apa yg dia ckp betul..anwar x patut heret org lain utk berdemo pertahankan diri dia..pemimpin ape mcm tu..susahkan org lain sbb diri sdri

anti bohmau said...

jgn tak tau!

assmin ni suruh orang kumpul ramai2 utk jatuhkan wnar & naikkan dis selepas tu, sebenarnya!!!!

strategi beb! strategi....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI