TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Wednesday, January 4, 2012

POK NIK DAH HILANG AKAL


"Hari-hari kita berhimpun sebanyak lima kali sehari iaitu di masjid atau sekali setiap minggu, iaitu solat Jumaat," itu kata Pok Nik dalam mewajarkan agar kerajaan memberi permit untuk perhimpunan 901. (sini)


Ingat Apek!...oghe bagi mu ghumah, mu ambek, bila pakoh nanti, 
mu ingat pakoh dacing

Kejadah apa orang tua nyanyuk ni nak samakan perhimpunan mengadap Allah dengan perhimpunan untuk membela seorang gay tua? Sah, cakap Pok Nik dah tak boleh dipakai lagi. Patah perkataannya tak ubah keluar dari mulut orang sasau. Kalau Pok Nik ditarafkan setaraf Nabi, apa agaknya taraf Nuar Berahim hinggakan berkumpul untuk menyokong Nuar Berahim nak disamakan dengan kebenaran berkumpul mengadap Allah?

Peliknya juga, Hadi Awang juga menyatakan akan menghadiri perhimpunan 901 nanti. Satu pertanyaan kepada Hadi Awang dan Pok Nik. Sekiranya Nuar didapati bersalah sebagai peliwat, apakah mereka masih menyokong Nuar lagi? Betullah dunia dah dekat nak kiamat. 

5 comments:

Adam said...

btul2 hilang akal :)

Anonymous said...

tolonggg...tolongggg..!! apa nak jd nihhhh..!!..hehe

Anonymous said...

apekah same perhimpunan 901 dengan sembahyang berjemaah?

Anonymous said...

org tua gila ni jugek yg kata Allah pun mencarott. dia samakan Allah dgn makhlok. ada ke tua kutuk ni mintak maaf?? tak de punnn...

ni dia nak samakan perhimpunan menyokong peliwat dgn solat 5 waktu. kehkehkeh.....

sesat lagi menyesatkan ......

Anonymous said...

sedih tgk pemimpin yg dianggap ulama keluar kenyataan mcm tu kerana politik, utk pertahan sekutu politik yg x betul..moga2 mereka nmpak kebenaran

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI