TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Saturday, March 31, 2012

200 SAHAJA YANG BANTAH PENYENARAIAN FGVH?

Berbulan-bulan Mazlan Aliman berkeliling Malaya, tinggalkan anak bini, mengutuk usaha kerajaan untuk menaikkan lagi taraf ekonomi warga Felda, menghalang penyenaraian FGVH, apakah cukup hanya setakat 200 orang sahaja yang menunjuk perasaan di depan pejabat Perdana Menteri?

Dengar kabarnya, mereka membawa 10,000 tandatangan warga Felda. Tak tahu le samada tandatangan orang hidup ke, atau tandatangan orang mati. Ini kerana sejak PAS dapat mengenal pasti pengundi hantu, tandatangan hantu pun ada juga. Si jangoat yang bukan warga Felda pun tumpang sekaki nak masuk frame.

Seronok sangat mereka mengekori Mazlan, sedangkan semalam, Mazlan buat program di hadapan rumahnya sendiri, hanya gambar di bawah ini sahaja yang berani Mazlan siarkan dalam laman FBnya.



Kenapa Mazlan tak siarkan gambar yang sebagaimana di bawah ini? Sedarlah wahai yang mengekori Mazlan, perjuangan Mazlan tak ke mana. Kerajaan setakat pandang aje silat Mazlan sekarang ini, bukan kata keluar buah pukul, bunga silat pun tak layak untuk layan si Mazlan ni. 


Yang bertepuk tangan selama ini dan menyokong Mazlan hanyalah puak-puak yang tak suka melihat orang Melayu dan warga Felda hidup senang. Itu sebablah, bila Mazlan cuba memporak perandakan keutuhan Melayu di Felda, Mazlan secara spontan menjadi mewah, mudah untuk bergerak. Fikir-fikirkanlah!

Sekiranya berjaya usaha Mazlan ini, pecah undi Melayu dan menang puak Pakatan serta membentuk kerajaan, tak mustahil akan berduyun si mata sepet menjadi peneroka tambahan di merata Felda di Malaysia ini. Maka ketika itu pasar-pasar di Felda terpaksa di sekat untuk mewujudkan satu ruang khas - pasar babi. Anda mahu, anda sokonglah Mazlan Aliman!


3 comments:

Anonymous said...

Entah-entah yang datang tu bukan orang Felda...ni la sifat hasad dengki tak boleh tengok orang lain nak senang...kami ahli kpf nak durian runtuh...jangan la ada sifat hasad dengki...takutlah dengan balasan Allah...

Anonymous said...

dia buat majlis kecil-kecilan saja utk sedara mara,sebab tu tak ramai yg datang/

Anonymous said...

tu lah orang macam ni kita jangan layan..tapi aku tetap nak komplain pasal cartel yang berleluasa dapat permit ekspot hasil negara..iaitu pasir ke Spore..kan Spore tu sebenarnya musuh kita kenapa kita tolong dia bangunkan dan besarkan lagi pulau dia??aku harap Ghani Othman sebelum dia pencen buat lah something ...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI