TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Thursday, March 8, 2012

IMAM BALING SELIPAR DAPAT KUATERS BARU

Mahkamah Persekutuan hari ini mendapati imam Hoslan Hussin yang membaling selipar ke arah panel tiga hakim pada insiden 22 Februari lalu adalah bersalah kerana menghina mahkamah. Sehubungan itu, beliau dijatuhkan hukuman penjara setahun.


Selepas insiden membaling kasut tersebut, Hoslan secara selamba berkata, "Tidak tahulah, siapa yang kena itu rezekilah". Rupanya Hoslan yang dapat rezeki....dapat tempat tinggal dan makan percuma selama setahun.

Lepas ni kita tengok le pulak ada puak-puak yang tak puas hati dengan mahkamah. Puak-puak yang memang dah tak boleh nak diajar lagi untuk jadi lebih bersopan dan menurut undang-undang. Puak-puak yang akan hanya kembali kepada undang-undang apabila keadaan memerlukan dan menguntungkan mereka.

8 comments:

GotYou! said...

Kehkehkeh. Syok la dia duk kuaters baru. Makan percuma! :D

Anonymous said...

setelah menjadi juara tuju kasut maka dapat la hadiah yg tak seberapanya ini...

sekadar penginapan di lock park dgn buffet hari2 dah memadai...

enjoy ur time ok ostaz...
jubur mau dok jaga sudah la...

takut hancus jer rektum ko tu...

pejuang hamas...

Anonymous said...

Keluar penjara nanti dia setaraf ngan Nuar. Bekas banduan!!!!. Nasib ko lah imam.

Anonymous said...

eloknya dlm jel nanti imam ni kena sebilik lak degan spesis anwar.. baru dia tahu betapa siksanya mangsa2 anwar al-juburi tu..

Anonymous said...

haha..aku tak boleh bayangkan le kalau imam ni kena balun jubo oleh orang spesis macam anuar hahaha..rabak le jubo imam ni

Anonymous said...

aku tgk muka mamat nih lansung tak tertarik.. kalau muke org yang beriman n selesa dilihat kite nak tgk jerk n selesa bercakap... die nih pui makin meluat aku tgk.

Anonymous said...

tak payahlah kaitkan dia ni sebagai imam. dia ni dah kena pecat pun...

Anonymous said...

ada sesiapa nak kaunseling bini dia

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI