TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Saturday, March 10, 2012

NIZAR TAK MINAT JADI YB LAGI


Kesian aku tengokkan pengundi Si Nizar ni. Nak buat macam mana, dah tersalah pilih. Kalau dah sampai sebelah Pusat Khidmat sendiri yang banjirpun, tak nak jengok, maka dah parah le tu. Nampaknya memang si Nizar tu dah tak minat lagi nak jadi wakil rakyat, itu sebabnya kalau tengok pekerjaannya di FB, dinyatakan sebagai berniaga. Dia berniaga jual air liur dan jual temberang kat pengundi!

1 comment:

Nok said...

inilah manusia sekerat melayu sekerat cina yg paling bangsat yg pernah aku jumpa...dulu masa dia kecil yg bantu famili dia adalah org melayu....tapi bila dah pandai jadi pengkhianat melayu...sokong cina 100%.....kutuk org melayu rapat kebumi....cina tepuk tgn...tapi dia lupa ada org yg pandai bahasa mandarin....yg mengaibkan anak dia masuk Maktab Sain MARA dlm kutuk2 kjaan....ini lah manusia hipokrit....yg kononnya nak bantu melayu...piiii dahhhh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI