TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Saturday, March 24, 2012

ORANG PAS KANTUL BACA UTUSAN


Orang PAS ni kalau bab nafsu, memang mudah terangsang. Dek kerana terpandang sekali imbas iklan gel mandian Follow Me di Utusan semalam, berduyun-duyun orang PAS beli Utusan yang selama ini diboikot oleh mereka.

Mungkin agaknya tak puashati dengan gambar sebenar yang cuma nampak sekerat kaki yang entah mak nyah mana punya, maka mereka melalui Harakah mula memperolokkan Utusan.


Sumber
Teruk betul orang PAS ni. Nampak kaki yang macam tupun dah stim gila. Sanggup beli Utusan. Tapi kurang-kurangnya dia orang baca juga le bab yang lain.

He...he...he...aku rasa pihak Utusan kena gunakan sepenuhnya moto 'pemangkin fikiran rakyat' tu ke atas orang PAS. Maknanya kalau nak suruh orang PAS beli dan baca Utusan, mangkinnya kena ada le sikit unsur-unsur yang boleh menaikkan nafsu mereka.

2 comments:

Anonymous said...

diornag baca bahagian nombor je

Anonymous said...

utusan ibarat candu...kalo miss sehari...dah terketar2 meleleh air liur...ketagihan...bila dapat senaskah utusan....aaahhhhh....lega rasanya...kehkehkeh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI