TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Saturday, March 24, 2012

POSTER IMAM HOSLAN MACAM POSTER BOB MARLEY


Bila aku tengok poster bebaskan Imam Hoslan, teringat aku kepada poster Bob Marley hitam putih zaman dulu-dulu. Macam lebih kurang serupa aje!!! Tapi aku harap sangat le, Imam Hoslan yang berangin tu tak macam Bob Marley.


Dan bertambah pelik lagi, bibik-bibik PAS sayang bebenor dengan Imam Hoslan ni sampai sanggup berdemo. Tak cemburu ke bini Hoslan dengan bibik-bibik PAS tu?

1 comment:

Anonymous said...

bodoh sangat...sebelum nie bukan main bangga yang ustaz tu wira. tak kan la berapa bulan penjara ja diaorg nak wat demo..BODOH

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI