TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Tuesday, June 12, 2012

MAK MOK NI BERHARAP JUGA NAK JADI YB


Cehhhh....ada hati juga nak jadi YB. Ada ke keupayaan memimpin? Komen lebih-lebihpun aku malas. Korang komen le! Kalau tak berhajat, takkan begini jawapannya kepada wartawan Harakah.



5 comments:

jantan hebat said...

ha3..mak mok ni kejap je dh berangan mcm tu..ape yg dia pk agaknya..tu la manusia yg hanya pandai mengungkapkan janji manismu...

Anonymous said...

Dah bergelar YB, khidmat pertamanya adalah menyanyi secara percuma kepada penduduk yang diwakilnya....

Khidmat kedua: Menyanyi
Khidmat ketiga: Menyanyi
Khidmat keempat: menyanyi
.
.
.
.
.
Khidmat sebelum habis penggal: menyanyi dan minta simpati untuk terus jadi YB....

Anonymous said...

Eh..Eh..Eh.. YB??... Yang BESAR...

Anonymous said...

bukan... YB - Yang Bengong...

Anonymous said...

dah puas kena ganyang ke mat saleh new zealand salahkan kerajaan pulak..perempuan sundal !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI