TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Tuesday, June 26, 2012

MENGAPA DENGAN MIC KULAI?


Menurut keterangan yang diberikan untuk gambar di atas ialah berkenaan Jui Meng menyempurnakan majlis penubuhan 5 ranting dan menyambut kemasukkan 300 anggota baru ke dalam cabang Kulai pada 24hb Jun yang lepas bertempat di TJ MART, Kulai. Menurut gambar tersebut lagi rakyat semakin berani menyertai PKR dan tanpa segan silu menolak UMNO dan BN.

Kalau tengok kat warna kulit yang duduk mengadap Jui Meng tu, rasanya bukan bekas ataupun yang layak untuk UMNO. Jadi puak PKR tak payah le nak spin mengatakan kononnya orang Kulai dah tolak UMNO. 

Namun begitu, ada pertanyaaan untuk MIC Kulai. Apa dah jadi dengan MIC Kulai? Kenapa sampai gelap majlis Jui Meng tu? Apakah MIC Kulai tak ambik berat masalah orang India di Kulai? Susah sangat ke nak jaga kaum India kat Kulai ni? Rasanya India kat Kulai ni tak le seramai mana. Mungkin pucuk pimpinan MIC kena turun ke Kulai, berjumpa, mendengar dan mengambil tahu masalah kaum India di Kulai. Pemimpin MIC kena le lebih kuat bekerja, jangan nak harapkan kemenangan dalam pilihanraya dengan sokongan pengundi  Melayu sahaja. Pengundi India kena juga beri sokongan kepada calun UMNO dan MCA.


No comments:

ARTIKEL HANGAT BULAN INI