TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Sunday, January 1, 2012

ADAM ADLI - LU BANGANG TAHAP BABI

"2 X 5 = bangang" -bakal cikgu Adam


Korang jangan marah le kalau aku kata budak Adam ni bangang tahap babi. Memang tak layak jadi guru. Bangang dan bebal dia sepesen aje dengan guru dan mentor dia, Nuar Berahim.

Apa kena mengena PM dan Datuk Hisham? Tak ada sebab dia nak ambik tau hal lu. Lu setakat langau cari taik dan bangkai aje. Tak ada masa nak ambik tau lu punya hal.

Dengan kenyataan di atas, sahlah lu memang bukan jantan. Lu dah hasut bebudak lain untuk ikut merusuh, lepas tu suruh orang lain pulak nak tanggung jawab. Banyak cantik bontot lu. Berani jadi hasut dan ajak orang lain, kena le berani bertanggungjawab. Bukan PM atau menteri yang suruh lu merusuh. Apa le bangang lu ni? 

Aku ingat si Adam ni dah tersalah minum atau tersalah makan. Budak ni nanti kalau kawin, bini beranak nanti dia suruh orang lain binkan anak dia - huru hara. UPSI memang dah tak boleh bela lagi budak ni, memang dah tak layak untuk jadi pendidik.

13 comments:

UjangRanggi said...

Budak mangkuk ni, otak letak kat bontot. Mak bapak dia kasi makan apa agaknya sampai jadi bahalul macam ni..

cikgi said...

semester lepas assignment yang lecturer bagi kat kita orang pun dia tiru saya punya.

hampeh budak ni.

Anonymous said...

Macam gaya adik-adik kurang kasih sayang je...

Buduh la ni olang...hansap...

Suruh dia berendam mandi kat sg tanjung malim kasi waras sikit otak dia...buduk tak bertempat

Anonymous said...

eleh...stakat course tesl pun cgpa 2.5 je...gitu la gaya nya...

ariff said...

aljuburi da bg makan babi byk sgt tu jadi macam tu

Otak geliga said...

ini budak patut diHARAMkan memakai gelaran PENDIDIK/GURU/CIKGU......langsung x layak, pemikiran & tindakan mencerminkan kehancuran anak bangsa yg dia AKAN DIDIK jika dia menjadi cikgu kelak....soooo just haramkan je mamat ni.....jgn kasi can

Anonymous said...

U orang jangan marah dengan budak Adam ni ,dia baru tunjuk separuh aja
derama di UPSI tu.Wa frast menunggin
sebab mata2 larang teruskan derama
yang sangat baik disaksikan semua
rakayat negara kita.

Apa yang dimaklumkan babak terakhir
dalam derama tersebut akan berlaku
festa menungging dan festa liwat.Dailognya,,,
Mokhter can i fuck u today?
lepas tu makan karipak...

Anonymous said...

Sy ada adik yg belajar di UPSI. Sy rs kurang senang dgn situasi yg berlaku kerana boleh berlaku pendedahan melampau ke arah yg kurang baik sekiranya tiada pemantauan. Sy sarankan kepada pihak UPSI menghormati majoriti pelajar yg mahukan keamanan dlm kampus utk belajar. Menurut adik sy, dia bersama rakan-rakannya tidak tahu berkaitan demo ini kerana bersama pihak UPSI dalam majlis sambutan tahun baru. Ini bermakna demo ini hanya melibatkan sekelumit sahaja pelajar UPSI kerana sebahagian besar bersama pengurusan UPSI meraikan bersama-sama sambutan tahun baru. Jd sekelumit ini jika dibuang dr pengajian tiada masalah berlaku kerana bakal pendidik yg lain bersedia menggantikan tempat mereka-mereka ini sbg pendidik anak bangsa kelak.

Anonymous said...

sebagai guru, saya terpanggil untuk menulis sikit pasal budak mentah ni. cara dia menulis tu nampak sangat dia mentahhhhh. dia tak berfikir panjang, main tulis tanpa sedar kerana terlalu marah. macam karangan BM budak umur 16 tahun. tajuk sesat dalam hutan, sesat punya sesat punya sesat, akhirnya jumpa rumah buruk, dalamnya ada orang jahat culik remaja, dia pun beredar ke balai polis untuk buat laporan.......tapi dia tadi sesat, boleh jumpa balai pulak.
setakat itu saja otak adam.

Anti ADAM ADLI said...

ayat dia mcm nih lah lebih kurang.. "ketika polis sedang membelasah penjenayah, ape pak menteri tgh buat?" ???!!! biar polis buat kerja dia.. bravo abg polis! apa kaitan dgn pak menteri? ko nak suruh pak menteri turun tengok apa yg korang buat? lol!

Anonymous said...

bdk2 ni x mewakili majoriti pelajar upsi pun..ni sekadar puak2 yg mendokong pembangkang..x semua yg terlibat bdk upsi pun..

Anonymous said...

apa yng pokcik blh cakap, pilihanraya 13 ni habis la Pakatan Haram tu

Anonymous said...

belajar tak habis...berlagak macam adam adli ni tau semua..hakkkkktuuiih! baso bengong!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI