TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Sunday, January 1, 2012

GANAZZZ....TIPAH TOYE AJAK LAWAN POLIS


Ganas sial pompuan ni. Dalam tweet dia, dia ajak lawan polis! Aku pelik juga, macam mana pompuan gila ni boleh ada kat Malaysia ni. Ini sebab kalau aku tengok muka dia dua tiga kali, ada iras-iras Rohingya yang mintak sedekah. Betul ke dia ni anak Malaysia?


Tapi korang jangan pelik la ok. Puak-puak belaan Nuar Berahim ni memang dah jadi satu tebiat dia orang (baca dia setan), apa juga tindakan pihak polis akan dianggap kekerasan, walaupun hanya setakat mintak sain surat saman. Cuma korang boleh pelik kalau dia kata tiada kekerasan akibat kerasnya kote Nuar.

Ehhh...aku rasa tweet dia ni ada unsur hasutan. Betul tak? Kena mintak polis tidurkan dia dua tiga malam kat lokap ni. Amacam, setuju?

8 comments:

Anonymous said...

memang bangsa cilaka latifakoya ni.. dh buat salah bile polis amik tindakan kate ganasss..mak nyah pn klu dh bertindak kuar kejantanannya.. klu xnk polis amik tindakan..jgn timbulkan masalah dn menyusahkan org lain..
bodoh banggang ko tu..simpan2 sikit la latipahtoya oii..

Anonymous said...

Ni jenis kaki belit jugak. Pakai tudung pun tak betul.Roti kaya! roti kaya!sumbat dlm lokap aje 2 atau 3 mlm

usin said...

kira tweet dia je. tweet aku "tangkap je kasi masuk dlm lokap brg 2-3 mlm. bg mkn nasi kangkang, biar bodoh terus". ada unsur hasutan tak?

TENGGARAisSOUTHEAST said...

Tuan Usin,
kawan sokong!

Anonymous said...

anak dara tua jenis tak boleh mengemut ni memang cam tu lah...brutal kat mulut atas, cipap tak boleh pakai... buat huru hara dan fitnaaaah je memanjang

Anonymous said...

Gestapo?apakah dia Gestapo?PDRM apakah dia PDRM?.Latipah koyak selagi x de provokasi PDRM x kam bertindak,nanti andaikata anda dirogol dimana yg anda henda mengadu?Kat pejabat pelajaran kot....

Anonymous said...

kesian kt polis..diorg sekadar jlnkan tugas..klu xde provokasi, polis x kn bertindak..

Anonymous said...

agak2 korang lerr...kalau kita rogol dia ke anak dara dia ke...kat sapa dia nak wat repot tu....bomba kot..!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI