TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Sunday, January 1, 2012

APAPUN, TAHNIAH KEPADA PDRM


Apapun yang dikatakan oleh puak pembangkang yang dah tak mahu menghargai keamanan dan ketenteraman awam kepada tindakan pihak polis terhadap bebudak (tak layak gelar mahasiswa) UPSI semalam, tahniah aku ucapkan kepada anggota-anggota PDRM.

Sepatutnya bukan setakat berdarah aje yang dinikmati oleh bebudak tu. Harus kita bagi mereka rasa bagaimana pejuang-pejuang terdahulu dari kalangan askar dan polis yang bermatian untuk mendapatkan keadaan negara yang aman dan tenteram hinggakan ada yang hilang kaki, tangan, buta, terburai perut malah ada yang mati semata-mata untuk menjamin anak cucu mereka dapat hidup dalam aman dan tenteram.

Tapi segelintir bebudak ni yang tak tahu menghargai keamanan dan ketenteraman yang ada sekarang, perlu diajar agar mereka tahu bahawa keamanan dan ketenteraman yang kita kecapi sekarang bukannya datang dengan percuma dan bergolek.

Kepada rakyat yang cintakan keamanan, sudah sampai masanya kita bersama-sama menguburkan semua individu dan parti politik yang gemar menggunakan cara huru-hara untuk merealisasikan impian dan nafsu serakah mereka. Terjemahkan bantahan anda kepada tindakan provokasi puak Pakatan dengan menguburkan terus mereka pada PRU 13 nanti. 

Kita wajib mengekalkan keamanan dan ketenteraman yang telah kita kecapi sekarang ini untuk anak cucu kita. Kepada pihak PDRM, teruskan usaha murni tuan-tuan sekalian. Ajar mereka yang kurang ajar bahawa keamanan dan ketenteraman yang kita nikmati sekarang ini terlalu mahal harganya untuk kita hadapi dengan senyuman sinis sahaja terhadap mereka yang cuba mengganggu gugatnya. 


7 comments:

Anonymous said...

Apa nak minta maaf pulak. Orang dah kata jangan buat, tapi nak buat jugak. Itu mencabar namanya, dan mencabar tu kurang ajar. Terimalah habuan daripada FRU.

Nasib baik kat Malaysia. Kalau kat Syria, ramai dah yang tergolek kena tembak.

Anonymous said...

SALUTE....!!!
TAHNIAH! kepada Wira Wira PDRM Kuatkan semangat dalam menghadapi apa juga keadaan, majoriti rakyat Malaysia menghargai jasa mu dan kami sedar tanpa PDRM we are nobody..KEEP IT UP!!!
TQ very very much PDRM.

Anonymous said...

kalo aku banyak duit berkoyan-koyan aku beli senapang banyak-banyak naik heli tembak dari atas biar mampos semua puak-puak demo tu puas hati lain kali tak beranilaaa depa nak demo wakakakakakak

Anonymous said...

x ade penykit,cri pnykit...

Neilkie69 said...

Tahniah dan Syabas pada PDRM dalam menghadapi situasi semalam. Kuatkan nekad dan semangat dalam menghadapi acaman keselamtan Negara. Kami amat mengharap jasa anda semua. Tanpa PDRM apalah yang terjadi pada masyarakat negara ini...Tahniah semoga sentiasa diRESTUINYA selalu dalam menjalani tugasan. Amin

TENGGARAisSOUTHEAST said...

Neilkie69,
Aminnn.

Anonymous said...

aku pelik..safwan anang ni bukan bdk upsi pn..yg dia lebih2 apahal..ni la org ckp sje cri nahas..kne sket, berlakon lebih2

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI