TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Tuesday, June 5, 2012

PAS PUN PANDAI MAIN BUNGA API


Laa...ingatkan orang PAS tak tahu membazir. Rupanya serupa je. Ya lah...dah ramai-ramai tu, nak seronok juga kan...kan...! Di Stadium Darul Aman, penyokong PAS berbai'ah sambil tengok bunga api. Seronok gitu!!! 

Tapi kat akhirnya, pengacara memaklumkan bahawa bunga api tu bukan PAS yang bakar. Kalau bukan PAS yang bakar, sape pulak yang nak bakar duit untuk orang PAS? Tu saja damage control, mungkin kerana timing bakar bunga api tu silap, masa tengah bai'ah. Jadi nak redakan pengikut yang ternganga tengok persembahan bunga api tu, depa salahkan pulak orang lain. Cehhh...ada ke orang sanggup bakar duit untuk hiburkan orang PAS? 

video



1 comment:

Anonymous said...

biasa la tu... mesti diorg kata org umno yg bakar...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI