TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Friday, June 15, 2012

PERGHHH....MAHFUZ DAH CAKAP BAB UNDANG-UNDANG

Mahfuz cakap kerajaan dilihat tidak mempunyai alasan yang kukuh untuk membentuk Akademi Undang-undang. Mahfuz juga mempertikaikan alasan kerajaan menubuhkan akademi undang-undang dengan alasan akademi itu untuk mahasiswa lepasan universiti yang baru mendalami undang-undang.

Isyhhh...aku bab ni tak berani le nak komen, sebab aku bukan peguam, lagipun aku ni nak cakap omputeh pun tak le sepandai Mahfuz. Nak paham lagi le jauh. Aku cari le juga kat Pakcik Google tentang Akademi yang Mahfuz dok sibuk cakap tu. Dapat le gambar ni. Apa agaknya begini ke akademi yang Mahfuz cakap tu?



Menurut keterangan gambar ni ialah; Plato in his academy. Aku agak le, mungkin inilah akademi yang Mahfuz faham. Kalau ini yang Mahfuz faham, patut le dia bantah penubuhan Akademi Undang-undang tu. Ye tak ye...tak kan nak suruh bebudak yang dah lulus ijazah undang-undang tu duduk bawah pokok. Nanti jadi biol macam Nizar pulak bersidang bawah pokok.


2 comments:

usin said...

aku nak apply jadi anggota majlis peguam. tp aku lulus srp je. boleh ke?

TENGGARAisSOUTHEAST said...

Tuan Usin,
bab tu kena tanya Mahfuz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI