TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Saturday, June 30, 2012

RIBUAN TERTIPU KE HIMPUNAN HIJAU JOHOR


Ribuan rakyat Johor yang hadir ke Himpunan Hijau PAS semalam tertipu. Korang ingat rakyat Johor nak sangat ke dengar Pok Nik berceramah? Buang masa aje, bukannya senang nak pahe loghat Pok Nik tu.

Apa?...korang ingat rakyat Johor nak sangat ke tengok Leftenan olok-olok serah borang masuk PAS tu. Tidak...rakyat Johor tak heran.

Sebenarnya apa yang ditunggu-tunggu oleh rakyat Johor ialah perkara ini.


Yang berduyun rakyat Johor datang sebab nak tengok, mana satu muka malaun yang dikatakan orang kuat MB Johor yang mahu mengisytiharkan masuk PAS? Apa cite Din? ....dulu bukan main gempak kata ada tapi semalam cuma setakat pelakon yang pernah kena tangkap khalwat aje yang serah borang! Cehhh....PAS memang kuat temberang. Kalau jual sabun, boleh le temberang!


4 comments:

Anonymous said...

Kalau tak temberang, putar belit, peraan bagus, NATO , bukan pas la weh,,, watdehel...

Anonymous said...

Aku pasti ramai tu orang kelantan yg merantau ke Johor cari rezeki pasal kat Ktan elek..kosong, tarakk..dah lah tu diaorang ni mengotor kan Johor lepas tu berpuakpuak sesama sendiri royak bahasa dia..ni konon2 bagus lah Pok Nik dia turun Johor..kalau best sangat balik kelantan lah..kita orang johor sebenarnya x suka dgn pura2 orang Ktan ni...

Anonymous said...

errr..patutla smlm balik kje bnyk keter bwk bendera pas..ada perhimpunan hijau rupenye...

Anonymous said...

Negeri Johor banyak ayer boleh minum ..juga kalau nak mandi junub pun tak payah mandi laut atau mandi ayer sungai..pepagi kat bilek ayer rumah mak mertua banyak ayer, mandi ajelah dan kering rambut supaya tak nampak sangat malam semalam main anak mak mertua kau.. bukan macam Kota Baru..aku rasa kita orang Johor patut tolak parti yang tak boleh bawak kemajuan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI