TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Friday, June 29, 2012

RUPANYA NIK AJIS DAH PAKAI TALI HAYAT


Gambar di atas diambil ketika Nik Ajis bersalaman dengan jemaah masjid di Pasir Gudang siang tadi. Dek ramainya anak Kelantan yang cari makan di Pasir Gudang kerana tak ada kerja di kampung halaman sendiri, maka teruk juga Nik Ajis dikerumuni. He...he...he...yang ramai kerumun tu orang Kelate, orang Johor ada le sekerat dua.

Rupanya Nik Ajis ni dah pakai tali hayat. Kira dah macam robot juga. Dah tak boleh dikerumuni sangat, apatah lagi dipeluk. Rupanya ada yang menjaganya, bimbang-bimbang baterinya tak berfungsi. Mungkin baterinya jenis tak berapa power, agaknya orang derma, tu yang bila dikerumun, sampai nak pitam. Lain kali pakai le bateri yang besar sikit, dokong kat belakang!



5 comments:

DR Ticus said...

kahkah..jgn pakai battery,pakai tenaga solar lg jimat

Anonymous said...

Macam mainan budak budak lak. Mainan ni jual murah pasal tersilap taruk robot anjing kurap dalam robot manusia dungu. Sebab tu robot ni namanya N.ajis. Kat bontot robot ni ada cap besi panas tulis D.A.P.

LGE dan LKS pakat beli. Sekarang dorang berebut rebut ganti ganti main remote dia.

Sekali sekala Lee Kuan Yew datang dia lenjan robot ni sampai biol. Orang punya apa dia kira.

Anonymous said...

Tak apa robot ni tahan lasak mungkin 1000 tahun lagi boleh digunakan...he he he maklumlah penjaga syurga dan neraka PAS kah kah kah

Anonymous said...

Gua ingat nak pinjam bateri tu sebab lampu picit kehabisan bateri ni. Lampu picit tu nak disedekahkan pada puak-puak PAS biar dia orang nampak jalan ke syurga sebenarnya bukan syurga milik Nik Aziz tu!

Anonymous said...

Robot ni kalau nak charge kena panggil Anuwar. Charger bengkok, 20 minit siap. Charger ni punya bagus sampai melimpah air bateri.

Sebab tu Anuwar tak leh tinggal. Dia tau mana soket nak charge.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI