TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Saturday, June 16, 2012

SEMAKIN SENGAL


Penyokong PAS semakin hari semakin sengal. Nak berFBpun dah ada niatnya. Agaknya kalau tak niat, tak sah! Tapi yang bagusnya, tukang usung bendera PAS tu semuanya berseluar pendek! Bimbang juga aku, dalam dok pasang niat, dalam kepala nampak muka Pok Nik atau Mat Sabu. 


6 comments:

kluangman said...

itu ungkapan orang bodoh, ungkapan yang cuba menipu
Allah,cuba menyembunyikan faka sebenar, bolehkah diniatkan..

..sahaja aku berkempen untuk parti pas yang bersekongkol dengan parti kapir laknatullah dan bersama dengan manusia yang nabinya tak mengaku umat di dalam facebook ikhlas kerana...

fikir2kanlah bagaimana mereka menganggap semuanya boleh dan halal untuk mereka lakukan sessuka hati

Anonymous said...

Orang atas berjuang untuk benda lain...

Yang kat bawah masih ingat yg PAS macam dulu iaitu memperjuangkan islam...Mereka dah tertipu!!

Anonymous said...

dah terang lagi tertipu......kapir dan setan boleh kamcing utk habuan duniawi....apalah sangat penyokong pelbagaian songsangan aktivitinya!
pemimpin di atas aper kesahpun!.....asal diangkat dan dijunjung!

Anonymous said...

eja ikhlas pon xbetoi,,mmng x ikhlas tu

Anonymous said...

"Sengaja aku berkempen untuk parti PAS yang bernabikan dajal dan jadi keldai kepada kafir harbi dan individu peliwat jantan serta penzina dgn china doll untuk menumbangkan kerajaan Islam yang sah menggunakan produk Yahudi Facebook kerana Allah Taala"

Haaaa,macam ni niat baru betuuulll!!

Anonymous said...

Macamana nak eja betul, sekolah pun takat darjah 6 je. Orang g sekolah, kita main gitar. Bila dah tua berbulu, insaf masuk PAS buat ceramah carut marut. Nasib baik diangkat jadi ulamak. Macam puk*mak!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI