TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Saturday, July 21, 2012

ARTIS MASUK POLITIK UNTUK BERCERAMAH TAK GUNA -ZUNAR

Kartunis Zunar telah membidas segelintir artis yang menyertai Pakatan hanya semata-mata untuk berceramah. Ya tak ya juga, apa bijaknya artis-artis tu nak berceramah, lebih-lebih lagi kalau berceramah tentang agama? Zunar membidas artis-artis ini mungkin kerana beliau nampak, artis-artis ini telah menjadikan parti-parti dalam Pakatan, terutamanya PAS sebagai lombong duit buat mereka. Bila nampak duit, maklum le artis ni dah biasa berlakon, maka kalau terpaksa berlakon pun untuk bertudung litup atau berjubah berserban, mereka akan buat. 

Nak tau hebat tak hebat lakonan para artis dalam Pakatan ni, cuba jangan beri job ceramah kat merka dan jangan jemput mereka untuk acara bersama pemimpin PAS, tengok ke parit mana pulak mereka akan terjun?

Artikel penuh klik SINI


1 comment:

Anonymous said...

Sifat jeless tahap kronik....masing masing asal jobless...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI