TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Saturday, July 21, 2012

CAYA LA LU KADIAQ!!!


Sementara nak menunggu sahur ni, seronok juga tengok gambar ni. Agak terhibur juga, boleh le buat aku tersenyum sorang-sorang. Tapi kalau dapat baca komen para pembaca, agaknya lagi seronok?


7 comments:

tOy said...

kesian... dah tua2 dok mencacai dan meroyan lagi.. kadiaq ada akai tak mau pikiaq.. duduk diam2 je lah..

P/s: tapi bini dia segak oooo...rasa2nya lepas ni, pasang cawangan baru kot! mana la tau kan kot2 ada artis syok kat dia..dah sekapai la ni..hoi... bekas pak mantari tu..

Anonymous said...

Bukan melayu je mudah lupa, mamak pun lupa jugak!

Anonymous said...

Undi PAS
Undi DAP
Undi PKR
Masuk Syurga

Agaknya pintu syurga dijaga oleh LKS dan anaknya LGN

Anonymous said...

APSAL TAK PAKAI SERBAN DAN JUBAH DIA NI YE? KEH KEH KEH

Anonymous said...

sekelumit spesis tak sedar diri....lupa dek untung.....baik org biasa2.....selebriti....mantan gomen....ataupun public figure sgla bidang dambaan.......stlh kecewa...kptgn pribadi...dan lupa diri......ke ranting yg rapuh mereka terbergantung!


tarikan utama.....wang...calun...makihamun...ringgit ka sorga!

Anonymous said...

kesiannnn...
apa pasal kadiaq jadi lagu tu??
kesiannnn....
apa pasal kadiaq jadi lagu tu??....
kesiannnn...
ha..ha..ha...

Anonymous said...

Apasal PAS bagi si sewel ni kibar bendera PAS. buat malu je..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI