TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Sunday, July 8, 2012

MELELEH AIR LIUR MAZLAN


Beberapa jam yang lepas, Perdana Menteri, Datuk Seri Najib merasmikan Menara Felda 50 tingkat yang terletak berhampiran dengan Menara Berkembar KLCC ketika majlis sambutan Hari Peneroka Felda ke-56. 

Dalam sibuk-sibuk Mazlan dan ANAKnya mendakwa Felda bankrap, tiba-tiba menjelma pulak Menara Felda berharga RM700juta. Bangganya warga Felda.

Mazlan... ko tengok aje le dari jauh. Tak ada siapa yang nak jemput ko ke sana. Untuk pengetahuan ko Lan, menara tu diilhamkan dari bentuk biji sawit, bukannya dari lambang PAS. Diilhamkan dari otak cap UMNO, bukannya otak cap PAS.

Menurut DS Najib lagi, nilai semasa Menara Felda kini ialah RM965juta!...kejap aje dah untung RM265juta. Isyhhh....cakap lebih-lebihpun tak guna lah, bukannya boleh masuk otak ko Lan, ko pun sekolah bukan takat manapun. Nanti bila ko ada masa lapang, datang le ke depan Menara Felda ni dan ko bilang, betul ke cukup 50 tingkat menara tu, mana le tahu DS Najib dah ambik setingkat, Isa Samad dah ambik setingkat. Boleh le spin cxerita baru pulak masa kempen PRU nanti. Kah..kah..kah...


No comments:

ARTIKEL HANGAT BULAN INI