TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Sunday, July 1, 2012

RAJUK CIKGU MALA TERJAWAB


Mungkin agaknya rajuk Cikgu Mala dah terubat kini. Walaupun ianya sekadar andaian, kemungkinannya tetap ada. Hari itu bukan main heboh lagi kononnya Cikgu Mala nak melompat parti. Cikgu Mala hanya membuat penafian setelah bertemu dengan para pemimpin tertinggi PAS.

Rasanya kenyataan Hadi Awang ni mungkin antara penyebabnya.


Ada kemungkinan rasanya yang Cikgu Mala tak setuju Din Pudu jadi calun MB Johor. Mengapa sebelum ini begitu kuat mengwar-warkan yang Din akan balik ke Johor untuk menjadi calon MB Johor, tetiba aje Hadi kata Din bukan calon?

Ya tak ya juga. Setelah lama tinggalkan Johor dan bermewah-mewah di Kelantan, tapi bila orang Kelantan dah tak suka, tiba-tiba aje nak balik Johor dan nak jasi MB. Tentule berdengung kepala orang PAS yang setia kat Johor dan mungkin Cikgu Mala antaranya.

Mungkin Cikgu Mala rasa kalau PAS dan Pakatan menang besar di Johor, sepatutnya dia le yang jadi calon MB Johor. Di Segamatpun dah kuat angin bertiup, Cikgu Mala akan bertanding di DUN lain, bukan lagi di DUN Tenang. Khabarnya Cikgu Mala akan ke DUN Pemanis nak lawan calun MCA. Kalau menang kononnya, bertambah manis le lagi cita-cita Cikgu Mala nak jadi MB Johor.


No comments:

ARTIKEL HANGAT BULAN INI