TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Monday, August 27, 2012

MAT SABU MENYANYAH DAN PEMBOHONG

Ahli keluarga Allahyargam Tun Ghafar Baba kecewa dan marah bila Mat Sabu dalam ceramahnya menyatakan sekiranya Tun Ghafar masih hidup, beliau pasti akan menyertai PAS sebagaimana Thamrin. 

Yang kesiannya ialah yang membela Allahyarham Tun Ghafar hanyalah keluarga anak perempuannya. Anak jantan kesayangan Tun Ghafar pulak si Thamrin seronok dengan nyanyahan Mat Sabu.

Lebih memilukan ialah bila Mat Sabu berbohong dalam ceramahnya dengan mengatakan bahawa dia ada melawat Tun Ghafar di rumah ketika Tun Ghafar sakit teruk yang mana dakwaan Mat Sabu itu telah dinafikan oleh anak perempuan Tun Ghafar.  Semakin hebat Mat Sabu berbohong. Mungkin juga masa Tun Ghafar sakit teruk dulu Mat Sabu ada datang, tapi bukan untuk melawat Tun Ghafar tetapi mungkin datang sebab nak meminang Thamrin!

Udah-udah le Mat, kalau ko nak bohongpun, ko cakap le, sekiranya Tun Ghafar masih hidup, Thamrin tu pasti ..........(lu orang sambung le sendiri).


3 comments:

Anonymous said...

Orang Syiah bertakqiyah adalah wajib. Maka sifat bohong, tipu dan berpura-pura sudah sebati dengan mereka. Yang menjadi mangsa ialah pengikut Sunni yang patuh pada Al-Quran dan Hadis.

Syiah berulat-ulat dalam PAS umpama cendawan tumbuh selepas hujan.

usin said...

mat...mat. apalah ertinya matlamat perjuangan kamu dlm pas kalau semuanya nk dibohongtipukan. org dh meninggalpun boleh ko gunakan utk berbohong. secara logik rakyat boleh berfikir bahawa ko berbohong sebab bila pemimpin parti PIS sakit, pemimpin UMNO akan datang menziarah, tetapi bila pemimpin UMNO sakit, haram pemimpin PIS akan dtg menjenguk. ingat mat, kamu tu timb. presiden PIS, jaga sikit bila bukak mulut. memalukan seluruh ahli PIS semalaya. berbohong tu sifat org munafik tau!!!!

AJAI62 said...

Assalam Bro

Tenguk muka pun dah tahu... Memang kaki fitnah...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI