TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Thursday, August 16, 2012

NASHA TAK CUKUP ILMU - MAHFUZ "SRP"

Cehhh, sekolah setakat SRP berani tanya Ustaz Nasha samada dia cukup ilmu ke tidak? Hebat betul "ilmu" si Mahfuz ni! Di bawah ini adalah petikan dari kata-kata Mahfuz;

Mahfuz patut ukur baju dia sendiri dulu. Ustaz Nasha tu bukannya tak cukup ilmu, tapi malas nak bercakap dengan orang yang tak berilmu, cuma yang tak berilmu dalam PAS tak sedar diri. Nak cakap apa lagi, kalau orang-orang PAS dah memandang Mat Sabu lebih berilmu, lebih alim dan mungkin lebih ostad dari Ustaz Nasha! Nak cakap apa lagi kalau dah ilmu politik PAS sekarang ini semuanya hasil menuntut dengan DAP!


3 comments:

SengKek Loi said...

Kalau dah duduk dalam PAS, tak ada ilmu pun tak apa asalkan menyanjung Murshidul,angguk pada Anwar dan DAP. Depa tak tahu nilai dan martabat ilmu...3 hari masuk PAS dah dapat taraf ostazah, kalau berani cakap siapa akan dihantar keneraka wel (UMNOlah) dan siapa penghuni syurga ( ahli PASla) akan terus naik darjat ulamak....ayooo FULAMAK!!!

Anonymous said...

Orang yg arif ilmu agamanya ialah orang yg masuk parti yg kononnya islam 2, 3 hari dan diiktiraf sebagai ostaz dan ostazah yg setaraf ulamak.

Anonymous said...

aku tak tau nk kata apa kat mahfus ni. dia rasa sempat ka nak minta maaf kt saudara islam yang dia kutuk selama ini. cuma kita kena berdoa supaya pemimpin PAS bermuhasabah diri. Hj Hadi terpaksa jawab dengan org UMNO yg dia kafirkan dlm fatwa dia. Pecah belah masyarakat, bercerailaki bini, anak tak mengaku mak, mak tak mengaku anak. Berat la weii.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI