TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Wednesday, August 29, 2012

NIK AJIS BENGANG DENGAN FATHUL BARI


Nik Ajis bengang betul dengan Fathul Bari. Dia bengang sebab Fathul Bari hebohkan hal dia hantar surat ajak Nik Ajis semuka. Menurut Nik Ajis; "Tidak payah guna surat untuk mengajak saya berbincang isu hudud ini. Siapa dia, saya tidak kenal dia, dia pun tidak kenal saya". Sombong betul Nik Ajis!

Kenapa Nik Ajis takut perkara ni diheboh-hebohkan? Bukannya Fathul Bari hantar surat mintak hutang atau kutuk Nik Ajis. Dari nada Nik Ajis, dia rasa macam dia bagus sangat dan Fathul Bari tak layak untuk bersemuka dengannya.

Apa yang Nik Ajis nak bengang sangat dengan berita tentang Fathul Bari hantar surat tu. Perkara baik, eloklah diheboh-hebohkan. Peliknya, Nik Ajis tak pulak bengang bila gambarnya sembahyang dijaja dan dihebahkan dimerata media untuk tatapan umum.



5 comments:

Anonymous said...

SOMBONGnya makhluk Allah ini!

Anonymous said...

Solat tersebut adalah baik.. tapi kalau niatnya adalah untuk menunjuk2 baik tak payah la orang tua oiii..
Yang pelik kenapa manusia2 yg lain tengok sahaja? Join la sekali.. dan kenapa orang tua nih tak ajak yg lain2 ikut sekali solat??
Nampak sangat nak menunjuk jer niatnya..

Anonymous said...

Dia mmg telah menjadi makhluk yg sombong dan perasan ..atau pon nyanyuk tahap chronic...dia perasan ilmunya yg paling hebat...

Anonymous said...

ye betul, solat tu wajib dan boleh dilakukan dimana2 waima dlm hutan pon. nk tunjuk betapa zuhudnya diri tu...tp malangnya, mulut tu selalu saja x dijaga...hgga mengecilkan hati insan lain...kalau org tu kecik hati, nik aziz larat ke nk minta ampun maaf kt semua deme2 tu?

Tukang Komen said...

Pelik tengok gambar Encik Nik Aziz sedang solat. Dia duduk antar dua tahyat agaknya tapi makmum ada yg berdiri ada yg bercangkong.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI