TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Thursday, September 13, 2012

ADA HARAPAN UNTUK NUAR DI JOHOR

Esok Nuar dan kru Jelajah Merdeka Rakyatnya akan mula menayang bas mewahnya kepada rakyat Johor. Nuar akan menunjukkan betapa mewah dan canggihnya bas PKR.


Ramaikah anak-anak Johor yang akan menyambut Nuar besok? Aku ada harapan dan permintaan kepada yang berkeupayaan untuk menyambut Nuar nanti. Berkeupayaan yang bagaimana?

Betul atau tidak, tak tahulah. Kononnya orang Melayu ni ramai yang handal dengan ilmu pukaunya, ilmu santaunya, ilmu santetnya, dengan polongnya, dengan jembalangnya, dengan tuju-tujunya dan macam-macam lagi yang tak terjangkau dek akal. Aku berharaplah mereka yang berkeupayaan dengan upaya yang aku sebut di atas, tunggulah kehadiran Nuar dan hadiahkanlah sesuatu untuknya. Seronok untuk mendengar berita, NUAR BERAHIM MUNTAH DARAH DI JOHOR. Agak-agaknya boleh berlaku tak esok?


4 comments:

Anonymous said...

Nuar lagi hebat lah, dia pakai macam2 bomoh

Anonymous said...

Apa2 pun dia akan guna ilmu tuju2 dia kat Pulai Spring jer

Anonymous said...

Jangan coba-coba ya Pak.
Aku khuatir mareka yang ingin mencabar ilmu Pak nuar.
Tidakkah kamu takut dgn tangkal Pak nuar.
Pak nuar ada tangkal KOTE BENGKOKnya.
Sangat utuh ya pak,tangkal itu.

Anonymous said...

Jangan coba-coba ya Pak.
Aku khuatir mareka yang ingin mencabar ilmu Pak nuar.
Tidakkah kamu takut dgn tangkal Pak nuar.
Pak nuar ada tangkal KOTE BENGKOKnya.
Sangat utuh ya pak,tangkal itu.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI