TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Thursday, January 31, 2013

POK NIK DAH TAK POPULAR DI KELANTAN

Nak ukur popular atau tidaknya seseorang tu bukannya susah. Gambar di bawah ini adalah antara gambar-gambar terbaru yang di ambil di Kelantan yang mampu mengukur populariti seseorang itu.
  
   
Ko tengok keadaan Pok Nik di dua kedai makan yang berbeza di Kelantan. Orang lain macam tak peduli aje dengan dia, macam orang tak kenal pulak dah! Kalau kat luar Kelantan, kira ok juga, tapi ini di Kelantan. Apakah memang Pok Nik dah tak popular atau dia ni jenis taik hidung masin, memang tak reti nak pelawa orang lain duduk ngeteh bersama?
   
  
Gambar di atas juga diambil di Kelantan ketika DS Najib berkunjung ke sana baru-baru ini. Nampak mesranya rakyat dengan pemimpin. Rakyat hanya boleh mesra dengan pemimpin sekiranya pemimpin tersebut mesra rakyat dan senang di hati rakyat. He...he...he....macam sahhh, lepas PRU 13 nanti, Pok Nik akan masuk kelab orang pencen!!!


1 comment:

PASDAPX said...

Cai PR, ampu tak ampu kita tktau niat hati orgkan.. ko tahu ke cai? Yg pasti ampu ke tak ampu Pork Nick mmg org tak suka dia dh.. at least klu org suka ada yg dtg sembang2.. jenis mulut becok cm si tua kutuk tu mn de org nk suka.. klu semyum pun tawor..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI