TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Tuesday, January 15, 2013

TONGKAT...TONGKAT

  
Sedikit masa dulu, bukan main heboh lagi puak-puak PAS memuji Pok Nik melelong tongkatnya untuk memenuhkan dana pilihanraya mereka. Rupanya tongkat yang Pok Nik lelong tu cumalah tongkat kayu biasa. Tak ada apa-apa yang istimewa.

Nak tengok tongkat Pok Nik yang istimewa?  Ni dia yang kat bawah ni. Apa istimewanya? Cuba korang tengok baik-baik, rasanya hulu tongkat tu kalaupun bukan besi, rasanya pasti bukan kayu ataupun plastik. Aku tengok berkilau semacam aje! Kuning tuuu... Agak-agak korang le, hulu tongkat tu dibuat dari apa ye? Pasti mahal!
  


1 comment:

taipingcentral_harapan melayu said...

Assalamualaikum bro..

Mohon di pautkan blog saya ini ye..

http://taipingcentral.blogspot.com/

Semoga tali ukhuwah ter erat antara kita di alam maya..

Anyway, sempoi blog bro.. Hebat..

Tq bro..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI