TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Friday, February 8, 2013

2/3 DAH MACAM DALAM TANGAN...

   
Kalau kat tempat lain, aku tak tau le. Tapi kalau kat Johor ni, rasanya 2/3 macam dah konpom untuk BN! Korang tak caye? Tanya le dengan YB-YB korang. Tu sebab kat Johor ni, kalau tempat ko ada setakat 10-20 pengundi, YB tak akan pandang. Janji dia boleh janji, tapi bab dapat, jauh sekali. 

Cuma harapan aku, jangan le nanti calun-calun BN pada PRU 13 cuma kekurangan setakat 10 undi aje untuk menang. Masa tu dah tak guna lagi! Macam kat tempat aku, sekolah agama ada, masjid ada, pengundi ada le 10-15 orang, tapi.... oppsss.... jom sembahyang Jumaat dulu.


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI