TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Monday, February 4, 2013

PUAK PAS PENING DENGAN ORANG JOHOR

Cacai-cacai PAS pening. Tak dapat nak cari jawapan. Kenapa? Cuba baca status FB ni...

  
He...he...he..., jangan ingat bila orang UMNO tu protes, maknanya PAS akan dapat undi. Sori la ye! Protes tetap protes, tapi undi tetap untuk UMNO dan BN. Sebabnya... dah terbukti jasa UMNO dan BN memerintah negara dan memakmurkan rakyat. Orang PAS yang senang lenang pada hari ni juga adalah hasil kerja kuat dari kerajaan UMNO dan BN. Kalau setakat ada satu dua perkara yang tak puas hati tu, biasa le. Mana ada kerajaan yang sempurna. Apatah lagi kalau orang Johor ni nak bandingkan pemerintahan BN di Johor dengan pemerintahan PAS di Kelantan.... ish...ishh...ishhh... memang tak mau le dengan PAS ni!

Itu le hebatnya orang Johor ni, marah tetap marah, protes tetap protes, namun jasa baik tetap dikenang. Walau marah, walau protes, namun kerana antara yang baik dengan yang tak baik tu, yang baik jauhhhhh lebih banyak, maka yakinlah, pada PRU 13 nanti, undi orang Johor tetap seperti di bawah ini;
  


1 comment:

Megat Alam Gempita said...

Kita menegur UMNO agar UMNO lebih baik dan prihatin terhadap rakyat. Bukan bermakna kita tolak UMNO...kepada pencacai PAS sorry yer jangan harap nak tarik undi orang UMNO dengan politik kebencian kamu tu....low class punya psy war.

ARTIKEL HANGAT BULAN INI