TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Thursday, March 21, 2013

INI CERAMAH KE, NAK GELEK KAT PENTAS?

   
Kesian aku kat orang JB. Harapnya jangan le ada yang diperbodohkan oleh pemimpin Pakatan Rakyat ni. Apa tidaknya, nama Ceramah Perdana. Masa cuma tiga jam setengah yang belum tolak dengan masa yang diambil oleh pengacara lagi tu. Tapi yang akan bercakap seramai 11 orang!

Nampak sangat pemimpin Pakatan Rakyat ni memang gila bercakap. Kemahiran mereka adalah bercakap dan bukannya berkerja. Kalau dah sampai 11 orang yang akan naik pentas dalam masa kurang dari tiga jam setengah, aku rasa mereka bukannya berceramah, tetapi tak lebih hanya menggelek-gelek punggung agar Nuar tertarik untuk dijadikan calun pada PRU 13 nanti. Macam-macam.....


1 comment:

mnorkembalak said...

Salam sahabat saya Enal Rahim, agak lama tak bertanya berita saudara, diharap sehatlah sekeluarga hendaknya. Merujuk kepada Pembangkang yang suka bercakap memang betul mereka ni suka bercakap benda yang tak menguntungkan sesipa pun. Hanya yang rugi mereka sendiri. Lihat Pas di Kelantan dan 23 tahun ashik bok-bek sehinggakan banyak yang terabai untuk kebajikan masyarakat disana.

Sikap Anwar lagi lebih bahaya nya orang jadi taruhannya, demi pentingkan kuasaTafsiran Yang Ada Kebenaran

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI