TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Monday, March 11, 2013

SEPESEN DENGAN NUAR RUPANYA

Rupanya si Azlan, bapa kepada Saiful ni sepesen juga dengan Nuar Berahim. Dia tak ada keberanian dan keyakinan yang kukuh dengan segala dakwaannya sebagaimana anaknya Saiful yang sanggup bersumpah laknat.

Bila diasak agar bersumpah sebagaimana anaknya Saiful, ini katanya; 
"Tidak...tidak...saya tak akan bersumpah. Dalam sejarah Malaysia sudah banyak orang sumpah itu, sumpah ini. Jadi saya tidak akan bersumpah dan saya tegas dengan kenyataan akhbar saya sebelum ini". 

Katanya lagi "Saya tidak takut (bersumpah). Kalau saya takut, saya tidak akan memberi apa-apa kenyataan akhbar...lebih baik saya diam."katanya pada sidang media di Ibu Pejabat Parti Keadilan Rakyat (PKR) di sini, Isnin.

Ha...ha...ha... kilas jawapannya lebihkurang aje dengan Nuar. Maklumlah, topi kat atas kepalapun dah sama lambangnya! Lagipun Nuar tu satu aje Anu gerah Tuhan, Saiful tu setakat anak aje dan anak boleh buat lagi.... ye tak???


No comments:

ARTIKEL HANGAT BULAN INI