TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Wednesday, April 10, 2013

BEBALNYA PENYOKONG DAP

     
Bila orang DAP tengok Guan Eng masak sendiri kat dapur, bukan main seronok lagi mereka. Kata mereka, inilah "Good Husband...Good Father...and No Doubt He Is a Good Leader!"

Memang bebal betul penyokong DAP ni. Aku kata bebal, sebab kalau aku tengok, nampak sangat Guan Eng ada banyak masa terluang. Sedangkan setahu aku, kalau dah jadi pemimpin sebuah negeri ni, masalah rakyat tak pernah putus, memang tak ada masa, bukan kata nak memasak sendiri, malah nak basuh cawan sebijipun tak sempat.

Maka kalau dah ada masa nak memasak sendiri tu, paham-paham aje le setakat mana sibuknya dia memikirkan masalah rakyat.


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI