TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Friday, April 5, 2013

BENDERA PAKATAN KELUAR SEPARUH AJE

    
Hahaha... banyaknya stok bendera puak Pakatan! DAP ada stok, PAS ada stok dan PKR juga ada stok. Betul ke, kononnya mereka hanya mengeluarkan separuh aje stok-stok bendera mereka untuk PRU ini? Dan antara 3 ini, PAS yang paling banyak menyimpan stok.

Agaknya selain berkempen untuk PRU 13, mereka semua juga bersedia awal-awal dah untuk kempen PRK. Apa tidaknya, mereka juga pakai hukum akal. Kalau ikut hukum Allah, mati tu bila-bila boleh mati, tak kira yang tua atau yang muda. Kalau ikut hukum akal pulak, biasanya yang tua, yang sakit akan mati dulu.

Mungkin mereka risau, calon-calon BN kali ini kabarnya muda-muda belaka dan telah menjalani pemeriksaan kesihatan. Malangnya bagi puak Pakatan ini, ramai calon mereka yang dah bukan kata masuk senja, tapi dah nak masuk Isya'. Ramai yang masih tak sedar diri, masih nak main rebut kerusi! Malahan ada juga desas-desus yang mengatakan ada pemimpin PKR yang sekarang ni bergantung dengan ubat untuk menyembunyikan betapa kroniknya penyakit yang dihidapi.

Apapun kepada para pemimpin-pemimpin yang kalau ikut hukum akal ni dah tak lama lagi, eloklah mengundurkan diri. Nanti kalau nafas tak cukup, bukan kata nak berbakti kepada rakyat, malah kalau putus nafas, akan menyusahkan rakyat pulak terpaksa nak mengundi sekali lagi. Renung-renungkanlah. Kalau mereka ditempat anda, jangan pilih mereka, pilihlah calon yang sihat yang tentunya dari BARISAN NASIONAL!


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI