TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Friday, May 17, 2013

ANWAR BERAHIM KENA TUNJUK SEBAB?

Apa kejadahnya Nuar nak kena bagi bukti kat Amerika sebab-sebab kekalahannya? Apakah ini mengesahkan bahawa Nuar sememangnya makan gaji dengan Amerika? Biasanya hanya orang yang makan gaji sahaja yang akan kena beri tunjuk sebab atas kegagalan sesuatu tugas yang diamanahkan kepadanya.
   
     
Lebih pelik lagi ialah, biasanya orang yang kena tunjuk sebab ni akan malu-malu, takut orang tau. Tapi si Nuar ni langsung tak kisah, dia canang merata tempat yang dia nak tunjuk sebab kenapa dia kalah pada PRU yang lepas kepada tuan dia.

Ishhh...ishhh...ishhh... nasib baik le tak termakbul doa dia nak jadi PM. Kalau tak, alangkah malangnya kita berPMkan orang yang makan gaji dengan Amerika. Patut le beria benar dia ingin menidakkan apa yang telah dipilih oleh rakyat pada PRU 13 yang lepas. Mungkin nak tunjuk kat tuan dia bahawa dia adalah kuda yang masih boleh diharapkan lagi dan masih boleh dijadikan taruhan.

BLACKOUT? Ha..ha..ha... sebenarnya otak Nuar yang dah blackout tak tau mana lagi nak cari sumber kewangan sebab majikan dah tarik diri. Dia dah jadi kuda pencen yang tak boleh diharapkan lagi. Jangan ikut dia, nanti korangpun BLACKOUT juga!


2 comments:

Semut Hitam said...

Salam sejahtera.

Mohon pihak tuan dapat memasukkan laman portal Berita Pahang dalam senarai blog list tuan.

Kerjasama tuan sangat - sangat kami hargai. Terima kasih.

http://bpunp.blogspot.com/

Anonymous said...

APA KAITAN AMERIKA DENGAN PRU DI MALAYSIA..
BODOH SANGAT MANGKUK NI NAK CARI KELEMAHAN SENDIRI N BAGI KAT MUSUH...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI