TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Saturday, July 20, 2013

SIAPA TAJA ANIS AFILDA DAN MAZLAN ALIMAN KE TAIWAN?

       
Siapa yang taja Anis Afida, Mazlan Aliman dan beberapa orang lagi Cina NGO Pengerang ke Taiwan? Makan angin sakan mereka di Taiwan selepas menyerahkan nota bantahan kepada Presiden Taiwan di Kediaman Rasmi Presiden di Bandaraya Taipei.

Beria benar mereka mahu menggagalkan projek petrokimia di Pengerang yang bakal menjanjikan pembangunan ekonomi yang bukan sedikit kepada negara. Apakah mereka ini sememangnya suka melihat rakyat Pengerang terus terpinggir dihujung peta negeri Johor?

       
Dengan menyerahkan nota bantahan kepada Presiden Taiwan, apakah puak-puak ini mahu Taiwan mencampuri urusan pentadbiran Malaysia? Apakah mereka begitu berkeyakinan bahawa kerajaan Taiwan akan mencampuri urusan syarikatnya yang ingin melabur di Malaysia atau kepergian mereka ke Taiwan ini hanya sebagai pra bulan madu Anis Afida dan Mazlan Aliman?

Apakah ini adalah tajaan dan agenda DAP yang tidak mahu kawasan Melayu dibangunkan dengan projek bernilai berbilion ringgit kerana yang turut serta dalam rombongan tersebut ialah 3 orang ADUN DAP iaitu YB Tan Hong Pin, Adun Mengkibol, YB Ee Chin Li, Adun Tangkak dan YB Chua Wee Beng, Adun Bentayan?

Diharapkan ini bukanlah agenda DAP yang cuma mahu membela nasib segelintir Cina terutama warga Singapura yang hilang kepentingan mereka di Pengerang dan diharapkan jugalah agar si Anis dan Mazlan janganlah kerana dapat tajaan melancung dari Cina, akan bertungkus lumus menggagalkan niat kerajaan untuk mengubah nasib Melayu!


2 comments:

Anonymous said...

Mazlan and sorang betina ni bodoh..jadi keldai kepada DAP..

DAP sama dgn PAP di singapork

Singapork takut bila projek Pengerang terlaksana, mereka akan tergugat...

sebab tu dia suruh parti suruahn dia iaitu DAP untuk buat sesuatu..

Yg melayu bodoh 2 ekor ni pun jadi keldai kepada DAP...

hampeh!!!!

Anonymous said...

kita boleh anggap mereka ni golongan derhaka kepada Negara Malaysia, patut buang negara je......

ARTIKEL HANGAT BULAN INI