TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Saturday, August 24, 2013

TUNJAL AJE KEPALA DIA

         
Akhirnya, Jawa juga yang berani. Bersemangat semula aku dengan orang UMNO ni bila DS Zahid Hamidi menempelak anggota kabinet yang bersimpati dengan penjenayah. Memang patutpun, jangan bagi muka sangat. Tunjal aje kepala dia! 

Memang tak silaplah bila ramai rakyat mempertikaikan perlantikannya sebagai Timbalan Menteri oleh DS Najib dulu. Entah apa jasanya, tetiba aje dapat jadi Timbalan Menteri? Walhal ramai lagi pejuang-pejuang tulen yang tak bersekongkol dengan NGO-NGO bebal yang boleh diangkat menjadi anggota kabinet.
     


4 comments:

Anonymous said...

Way to go DDZH....ini lah cara pemimpin tulen.

Kalau nak bagi amaran aja sebab nak jaga hati orang...lebih baik je resign daripad kabinet dan start balik melalak dijalanan.

Kalau penjenayah tetap penjenayah gak...cuba tengok di laman youtube bertapa kejamnya penjenayah ni terhadap mangsa mereka.

Betapa besar kepala nya dan kurang ajar nya keparat ni mengarak keranda boss mereka dijalan raya.

DDZH...keep it up....kami dibelakang mu.

_antiJENAYAH.

Anonymous said...

Way to go DDZH....ini lah cara pemimpin tulen.

Kalau nak bagi amaran aja sebab nak jaga hati orang...lebih baik je resign daripad kabinet dan start balik melalak dijalanan.

Kalau penjenayah tetap penjenayah gak...cuba tengok di laman youtube bertapa kejamnya penjenayah ni terhadap mangsa mereka.

Betapa besar kepala nya dan kurang ajar nya keparat ni mengarak keranda boss mereka dijalan raya.

DDZH...keep it up....kami dibelakang mu.

_antiJENAYAH.

Anonymous said...

What about Ah jib Gor..u all tk sokong kah dia..!!!! 2 polis da bebas kini pembangkang akan cari Ah Jib Gor..

Anonymous said...

Tegs,berani,tidak ada ayat akan disiasat,akan diambil tindakan.Kalau bersuara lagi paria yg seikor tu buat usul pecat saja dari jawatan sinatur.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI