TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Monday, September 23, 2013

APA KUNTAU SHAHRIZAT LAGI

Selain dari pemilihan jawatan Naib Presiden UMNO, pemilihan jawatan Ketua Wanita UMNO juga dijangkakan akan hebat dan menarik. Apa agaknya kuntau dan silambam DS Shahrizat selepas ini?
         
           
Keluar penumbuk..... sudah;
         
            
Singsing lengan..... sudah;
              
        
Akhirnya, walaupun Shahrizat terpalit dengan isu NFC, mungkin dengan langkah kuntau jadi Penasihat Khas PM, DS Azalina yang ada karate, yang paling awal menyuarakan hasrat menentang Shahrizat tarik diri. Bila keluar pulak nama Raihan Sulaiman Palestin, Shahrizat hanya senyum sinis, lu sapa Raihan???

Bila bekas setpolnya disoal siasat oleh SPRM, dengan selamba aje Shahrizat menjawab bahawa dia yakin sepenuhnya dengan siasatan SPRM. Pening juga si Suhaimi, orang Pahang tu!

Tup-tup, bila sampai hari menyerahkan borang untuk menjadi calun, keluar pulak orang Pahang menyerahkan borang pencalunan untuk bertanding jawatan Ketua Wanita. Datuk Maznah Mazlan. Maznah ni bukan calang-calang calun. Kalau Shahrizat PM lantik jadi Penasihat Khas, Maznah pulak pernah DS Najib senatorkan untuk membolehkannya menjawat jawatan Timbalan Menteri Sumber Manusia. Walhal pada ketika itu bukannya tiada wakil Wanita UMNO dalam Parlimen. Namun DS Najib mungkin lebih yakin dengan Maznah dari lain-lain MP Wanita UMNO yang tak berjawatan pada ketika itu. 

Lebih menghangatkan lagi, kelibat Datuk Suhaimi Ibrahim, orang Pahang, bekas setpol Shahrizat yang disoal siasat oleh SPRM yang tentunya mempunyai hubungan yang sangat rapat dengan Wanita UMNO dek jawatannya selaku setpol Shahrizat, ada dilihat bersama dengan calun Naib Presiden bertemu akar umbi. Apakah kesempatan bersama calun Naib Presiden ini akan Suhaimi gunakan untuk meminta undi wanita untuk diberikan kepada calun Pahang?

Huhuhu... sama-sama kita nantikan apakah kuntau Shahrizat seterusnya. Apakah ini kuntau terakhir Shahrizat.....
        


2 comments:

Ari said...

kak jat tinggal nk singsing kain ye lg...hahaha

Quantum Metal Consultant said...

orang rafidah akan undi raihan, orang azalina akan undi raihan - maznah untuk pecahkan undi supaya ijat mendarat tanpa perlu terburai kain.

ARTIKEL HANGAT BULAN INI