TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Wednesday, September 11, 2013

BILA NIK ABDUH LALOK

                         
Cuba korang baca status FB anak Nik Ajis ni. Agaknya semasa dia menulis status tu, dia sedar ke atau sedang lalok?
        
        
Sibuk seru negara-negara Islam bantu Syria, dia yang duk kat dalam PAS tu bantu DAP, apa ke cerita? Kalau betul nak seru orang lain bantu Islam, PAS kena le tunjukkan contoh dulu. PAS kena le bantu UMNO yang Islam ni. Kalau PAS bantu UMNO, PAS bersatu dengan UMNO, bukankah akan kuat suara dan kuasa umat Islam kat Malaysia ni. 

Ini tidak. Sibuk seru rakyat Syria bersatu, apakah PAS dah bersatu sangat dengan sesama Islam kat Malaysia ni? UMNO yang Islam ajak bersatu, ajak sama-sama berjuang, PAS tolak. PAS lebih rela bercium mulut dengan DAP. Apakah DAP lebih Islam dari UMNO pada kacamata PAS? 

Apa yang PAS dapat hasil kerjasama dengan DAP? Lebih kuatkah Islam di Malaysia ni selepas PAS bersekutu dengan DAP? 


2 comments:

Anonymous said...

baru lepas telan pil kuda tu bro...hehe..

syria sudah tersepit..... negara islam sunni tidak menyokong mereka lagi, sbb tu invite amerika serang mereka...

politik syiah cukup mudah dibaca..

spatial analyst
klia

Anonymous said...

Pirahhhhh

Ajak umat Islam bersatu tapi masa mempertahankan kalimah Allah sekor ahli PAS pun tak nampak muka di Mahkamah Putrajaya. Semuanya takut pada DAP. Mana Unit Amal PAS. Kenapa jaga agama Islam tak boleh tapi jaga Ambiga yang anti Melayu Islam boleh?

Perangai jelek PAS ni nak tunjuk pada sapa?

Tak perlu riak kunun nak bantu Syria tapi bab agama kat negara sendiri gadai pada DAP. Ni semua salah Nuar Berahim dan Nik Ajiz gatai mulut bagi kristian guna kalimah Allah. Akhirnya umat Islam menanggung bala. Hangpa hidup senang makan duit DAP dan Yahudi.

ARTIKEL HANGAT BULAN INI