TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Sunday, March 23, 2014

SELESAI....KAJANG DIKENDURIKAN

     
Selesai sudah PRK DUN Kajang. Dah tak ada apa yang hendak diulas lagi. Pengundi Kajang memang seronok dikendurikan oleh PKR. Besar pengorbanan orang Kajang untuk Nuar Berahim, sanggup lagi berbondong keluar memangkah PKR walaupun wakil rakyat PKR yang lepas belumpun setahun berkhidmat dah meninggalkan mereka.

Dijamu makan, orang Kajang tak sedar bahawa yang kenduri besar ialah Nuar Berahim.... pengundi Kajang dikendurikan!!!


3 comments:

Anonymous said...

kempen BN hanya bertahan..bertahan..kempen yg membosan dan stail lama..pkr meka agersif..rakyat da caya nuar kena fitnah...Najib dan roamah mwmbazirkan duit negara..

Anonymous said...

Najib oh Najib, you never learned from mistakes. 43% Chinese population where you got chance? To continously "kipas" them is simply stupid act. They vote Jijah not because they like her or her liwat husband. But because they know PKR can & will give them more malay's lands to conquer.

Stop your stupid act now and focus on your real supporters - MELAYU ISLAM!!!

Anonymous said...

pr menang tu pakai pengundi hantu ke?? bersyukurlah rakyat kajang kerana bakal menjadi sarang maksiat dan murtat atas sokongan org Islam sendiri yg tidak berpuashati di atas jasa kerajaan yg telah membantu mereka hidup dan mempunyai harta selama ini. bagi si cina pula mereka tidak kesah siapa pemimpin mereka saada dari bn atau pr, pembangunan di kawasan mereka tetap diteruskan kerana mereka tinggal di kawasan bandar...yg rugi dan tetap bodoh adalah melayu sendiri...hahaha!!!

ARTIKEL HANGAT BULAN INI