TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Thursday, April 17, 2014

KARPAL MATI - NIK AZIZ TERKILAN


Tengok gambar Alphard Karpal di telefon, Nik Aziz terpaksa bukak cermin mata, mungkin menyeka air mata yang meleleh kerana sedih.

Rupanya terkilan juga Nik Aziz dengan kematian Karpal. Walaupun beliau dah sampai ke rumah Karpal, tapi beliau tak sempat untuk memahamkan Karpal tentang betapa indah dan murninya undang-undang hudud.

Mungkin semasa di rumah Karpal dulu, terlalu teruja dengan majlis harijadi, beliau terlupa nak berdakwah kepada Karpal.

Jangan bila Karpal dah tak ada ni, Nik Aziz nak kata UMNO pulak yang tak sokong hudud!


8 comments:

Anonymous said...

Dah lebih 3 penggal,15 tahun dah berdakap dengan DAP, takkan tak faham lagi kot. Atau memang PAS yang tak nak faham yang babi ni memang tak mau faham... akhirnya orang faham yang PAS memang bodoh tak faham-faham...

Anonymous said...

Tu la nik ajis, lain kali nak buat sesuatu jangan suka bertangguh.. kan dah nyesal

Anonymous said...

Takziah...Takziah ..Takziah..



kerana bangkai kapal akan di bakar dan terpaksa masuk neraka..without defence call..x ada soal mungkar nangkir, tanpa hisab, kerana tak ada iman walau sebesar biji sawi.....prima facie case untuk masuk neraka .. bukan penjara kajang atau sungai buloh

Apa pasal lu tak mintak postpone??

Anonymous said...

langkah mayatnya sahaja

QalamQabut said...

Aku rasa2 Karpal dah masuk Islam, cuma Nik Aziz saja tak tau, kot...

KHAMIS, 17 APRIL 2014
TUKAR TIUB BREAKING NEWS

AL- FATIHAH
KARPAL SINGH KEMALANGAN

yb karpal singh telah terlibat
kemalangan kereta
di gua tempurong gopeng

berita selanjutnya di sini:
http://tukartiub.blogspot.com/2014/04/tukar-tiub-breaking-news.html

usin said...

ingat tak nik aziz menangis baru2 ni. rupa2nya beliau menangis kerana tak berupaya (tak berusahapun) untuk mentarbiah karpal pasal hudud. ingatkan nik aziz menangis sebab rasa terlalu banyak dosa kepada Islam sepanjang menjadi mb kelantan dan menjadi pemecahbelah penganut islam malaysia. rupa2nya sebab karpal kekal sebagai memusuh islam sampai akhir hayat. kasihan nik aziz, terkilan yg teramat sangat.

Anonymous said...

cakap lah apa yang patut nik ajis...sejak dulu kini dan selamanya pemimpin PAS terutama nik ajis tidak akan mengaku yang mereka ni pernah buat salah..semuanya salah UMNO juga....patutnya Karpal ni ssebelum KO menasihati nik ajis supaya bertaubat macam dia cakap kat Nuar aljuburi dulu

Anonymous said...

Sheikh Kapaluddin The Great. Perjuang Islam PAS SePanjang Zaman.

Nik Aziz dan Ustaz2 PAS tak perlu terkilan kerana kalimah Allah is free for all.

Apa yang PAS buat semua betul.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI