TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Tuesday, May 27, 2014

MANA PERKASANYA POK HIM


Mana perkasanya Pok Him? Sejak awal anak Yammy dicalonkan sebagai calon DAP bagi PRK Telok Intan, Pok Him macam hilang suara.

Bukan setakat hilang suara, Pok Him juga dah macam orang angau bercinta, kelu untuk berkata-kata, walhal sebelum ini bukan main garang lagi suaranya. Mungkin Pok Him tak sangka akan diapit oleh dua beranak ni.


Mungkin Pok Him nak jaga hati Yammy selaku ahli PERKASA. Tapi hari ni Yammy dah tak jaga hati Pok Him.


Agak-agaknya selepas ini Pok Him bersuara tak? Apakah Pok Him akan terus berdiam diri selepas anak Yammy banyak mengusik perasaan orang Melayu, atau Pok Him juga akan melompat jadi ahli DAP?

4 comments:

Quantum Metal Consultant said...

Elok ibrahim ali diamkan diri. Bukankah umno sudah kuat ? Lagipun calon teluk intsn adalah gerakan. Perlu ke ibrahim ali membantu gunting dlm lipatan.

Anonymous said...

Perkasa dah tak perkasa lagi walaupun masih muda...tapi dah jadi macam UMNO..tua 68 tahun..dah tinggal gusi..gigit kalu..geli aje..

Anonymous said...

Bising apa ni? Dia sibuk nak shopping kat London.

Dyana Ku said...

brahim dh merajuk dgn umno PRU hari tu. dia kata perkasa tolong kempen pertahan umno tp umno tk ingat jasa perkasa.

laaaaaa..... semua org berakal tau dlm umno mengamal pragmatisma... menghalalkan cara. suka memperalat semua org dn semua kuasa.

kita tgk brahim sakit terlantar tenat nenti siapa umno yg akan ambik berat.

tak caya tunggula.

sistem negara demokrasi pilhnraya. parti pembangkang bukan musuh negara tp dibayar elaun utk membangkang.

yg salah ialah ada kuasa tp tipu rompak dan seleweng amanah rakyat. ini tidak termasuk dlm sistem demokrasi. ini Demo Kasi ala umno.

ARTIKEL HANGAT BULAN INI